maandag 23 december 2013

My life

Heey allemaal, ik heb weer een artikel voor jullie. Dit is geen beauty-artikel maar een soort van levensverhaal. Ik dacht dat jullie het wel leuk zouden vinden om meer over mij te weten, dus als je dat wilt, lees verder!
Ik ben op 6 januari 2000 geboren in Moskou, Rusland, daar heb ik ongeveer anderhalf jaar nog gewoond en toen zijn we naar Nederland verhuist. In Nederland hebben we op heel veel plaatsen gewoond, vooral in de eerste vier รก vijf jaar.



 Toen ik ongeveer vier en een half was, woonden we ongeveer een jaar in Middelburg en daar vond ik het heel erg fijn. Maar toch gingen we weer verhuizen en toen werden we door een gemeente in Haarlem geplaatst. Op me zesde hebben me ouders verteld dat ik een broertje of zusje zou krijgen, daar was ik helemaal enthousiast over en ik kon niet wachten. Op 19 oktober 2006, kreeg ik een broertje, Maxim. 







Ik zat op een christelijke basisschool, waar ik vanaf groep 5 tot groep 8 werd gepest, maar toch haalde ik een vwo advies. In ging naar het Lyceum Sancta Maria in Haarlem, naar de eerste. Ik koos voor gymnasium en kwam terecht in G1b. De eerste haalde ik. Nu zit ik in G2b en ik ben heel erg blij met m'n klas, de meeste zijn lekker gezellig en ik voel me er gewoon thuis. :) 

Dit was mijn levensverhaal een beetje samengevat, er komen natuurlijk nog updates, misschien niet dagelijks maar ik ga proberen zo vaak mogelijk te schrijven.

xo
Marina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten