zondag 12 januari 2014

Kerst + verjaardagscadeau's



Het was weer eens hoog tijd voor een filmpje en, ja hoor, hier is die dan. In dit eerste filmpje van 2014 laat ik al mijn Kerst en verjaardagscadeau's. Als iemand een review wilt zien van een van de producten, kan je me mailen naar: Marina@vladimircev.nl Hieronder heb ik een lijst van alle spullen die ik in het filmpje genoemd heb:

  • Onesie - Primark
  • Sneeuwvlokjes legging - Primark
  • Body fruit Body scrub in Blueberry & Lychee - Kruidvat
  • Zakwarmers - ??
  • JVC oortjes - ??
  • Houtje-touwtje jas - Primark
  • Babyliss Curl Secret - ??
  • Wit fluffy vest € 9,33 - C&A
  • Oxford office book € 5,00 - V&D
  • Baby lips 'Hydrate' € 3,50 - Kruidvat, Etos
  • Just spirit kabuki kwast € 3,00 - Kruidvat
  • Essence anti-spot compact powder € 3,00 - Kruidvat
  • Essence pocket file set € 1,59 - Kruidvat
  • Essence colour & go nagellak in 152 give me nude, baby!  € 1,69 - Kruidvat
  • Body Butter in Pink Grapefruit  € 6,00 - The Body Shop
  • Body Butter in Strawberry  € 6,00 - The Body Shop
  • Very merry mirror € 2,50 - The Body Shop
  • New Look oorbellen € 1,00 - V&D
  • VVV Cadeaubon € 7,50 - ??

xo

Marina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten