zondag 19 januari 2014

Babyliss Curl Secret Review


Een geweldige krultang, dat is hoe ik de Babyliss Curl Secret zou omschrijven. Voor vele bloggers was alleen al het uitzoeken hoe dit rare ding werkt al een grote challenge. Daar had ik in tegenstelling geen problemen mee. Ik wou heel graag een tutorial + review voor jullie filmen, maar allebei me camera's waren uitgevallen en daardoor ben ik 2 uur verloren.

Ik vind het jammer dat ik jullie niet kan laten zien hoe je met de Curl Secret moet werken. Maar ik ga wel vertellen wat ik ervan vind.

Door zo'n uniek mechanisme verschilt de Curl Secret heel erg van een normale krultang. Ook al maakt hij prachtige krullen met 3 verschillende standen, is dat het ook. Alleen krullen, geen stijl haar.

Ik was nog voordat ik de Curl Secret had al onder de indruk. Nu ik hem eindelijk heb, is het geen teleurstelling. Ik heb hem nu al ongeveer 4 à 5 keer gebruikt en elke keer was ik heel erg blij met het resultaat, door deze krultang kan je binnen een kwartiertje al je haar krullen. Ik ben blij.

xo
Marina





Geen opmerkingen:

Een reactie posten